"אלו שרוצים עכשיו בחירות – הם האשמים במחדל"

מהדורת הבוקר No Comments on "אלו שרוצים עכשיו בחירות – הם האשמים במחדל"

המגישים בפתח 'מהדורת הבוקר': בצלאל קאהן: "לא מצאתי איש ימין אחד בעצומה לבחירות, זו הרשימה שיצטרכו לחקור בוועדת החקירה. לא בריא לגוש הימין בחירות עוד חצי שנה". דוד חכם: "איך אתה יודע? אנשים כועסים בצדק על נתניהו, אבל ביום הבוחר אף אחד לא ימליך את גנץ שאירח בביתו את אבו מאזן. העם לא זז שמאלה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי מהדורת הבוקר בפתיח המהדורה: דוד חכם: "הם רואים סקר אחרי סקר שהימין יורד בבחירות, אבל כולנו זוכרים איך התחיל כל מערכת בחירות בשנים האחרונות. בסוף הציבור זז ימינה אבל הם רוצים בחירות. לא רק התקשורת. כל אלה שקוראים עכשיו לבחירות".

בצלאל קאהן: "עברתי על רשימת החתומים בעצומה למען הבחירות וחיפשתי איש ימין. לא מצאתי אפילו אחד. הבנתי שזו הרשימה שיצטרכו לחקור בוועדת החקירה כדי להבין איך הגענו למצב הזה".

קאהן: "בחירות היום או עוד חצי שנה זה לא מאוד בריא לגוש הימין" חכם: "איך אתה יודע? אנשים כועסים על נתניהו, ובצדק. אבל ביום הבוחר אף אחד לא ימליך את בני גנץ שאירח בביתו את אבו מאזן. העם לא זז שמאלה".

חכם: "בתקציב החדש יהיו גם הגבלות על הגמ"חים, ההלוואות יוגבלו ל-6,000 ש"ח. יהיו גם מס על הסיגריות ושאר מוצרי העישון". קאהן: "את המלחמה הזו כל הציבור יצטרך לשלם. אני אומר לציבור 'תכינו את הכיס'. אתם הולכים לשלם יקר".

האזינו



0 תגובות